mandag 16. februar 2009

HVORFOR ER DET VANSKELIG ????????

Når jeg går inn på mange nettsider og ser i blader så ser jeg at folk har så vanskelig med og snakke om sex til partner . Da tenker jeg at ting kan bli litt komplisert når en ikke kan snakke ut om sex og andre nære ting til sin partner . Jeg er en åpen person som ikke har problem med og snakke om dette og synes at forholdet kan bli ennå mere intimt hvis en greier og snakke om sex og sånt . Jeg synes det er greit at det blir tatt opp slik ting hvis det kan hjelpe folk til og få ett bedre liv men selvsagt av og til kan det bli for mye av det gode . Ja noen synes det er vanskelig og si de tre ord til sin kjære , men sånn som i før i tida da skulle en ikke snakke om slikt . Uff det høres så nitrist ut men det har no bedra seg i dag da . Men i dag synes jeg at samfunne har blitt litt kaldt at jeg grøsser litt . Jeg veit no bare med meg selv at jeg har forandra meg til de grader men ikke til og bli kald men omvent til og bli ett følelsesmeneske som må snakke med min kjære hvis jeg har noe på hjerte . Da er det godt at en har en så go og forståelsfull kjærest , det er ikke alle som har desverre . Men jeg kan nok takke min kjære at jeg har åpna meg så mye som jeg har gjort så jeg har ett håp at alle andre også skal ha det godt både i sexlivet og med følelsene sine . Jeg tror det har blitt slik i dag at vi skal ha alt at vi stresser med så mye for og få ting og tang at vi glemmer våres følelsesliv og det som betyr noe i livet . Ja jeg spør hvorfor er det så vanskelig og åpne seg til den man elsker og si hva man føler . Så stå på folkens gjør livet enklere og bedre i sammen med partneren . Ha en strålende dag og jeg ønsker der alt godt , klem fra husmora .

Ingen kommentarer: