søndag 1. februar 2009

HVORFOR ?????

Ja hvorfor skal livet være så vanskelig av og til . En prøver og gjøre alt skal være bra men av og til blir det feil . Tror mange har det sånn og vi får oss en på tryne hver gang . Hva er det det jeg ikke forstår som jeg burde ha forstått , ja livet er ikke lett . Prøver og være forståelsefull og omtenksom men jeg ender opp med og bli trist . Og ja og så sliter jeg med na vekta da og hvorfor skal det være så forbarska vanskelig og gjøre det en skal . Jeg slutta og røyke for ett år siden , det gikk lett som bare rakkern så hvorfor skal det ikke være like enkelt og slanke seg . Er det rart en blir deppa sier no jeg da . Ja det er bare og trene sier folk og spise mindre , jau jau den kan jeg så det er ikke det som probleme , men hva skal en gjøre når kroppen ikke fungerer og en får ikke gjøre det en ønsker . For det er så mye jeg vil gjøre men får det ikke til , HVORFOR ???? . Ja jeg har spurt meg mang en gang det , hvorfor eller hva gale er det en har gjort for og fortjene ta her . Ja jeg veit jeg selv har valgt noe av elendigheta men enkelte ganger så må man satse her i livet og da må man tåle det som kommer . Men pokker hva i huleste hvor mye skal en tåle da ? Jeg bare spør ???????? Skulle tro at livet mitt er bare elendighet men det er no ikke det men av og til må man bare få spydd ut litt galle som jeg ikke har he he ha ha . Jeg satt bare og tenkte i stad hvorfor så jeg måtte bare få det så og si ned på papiret he he , og jeg regner med at det ikke er bare jeg som går og har den tanken . Skal prøve og tenke posetivt og se hva som skjer : ) , ha en stålende dag . Klem fra meg : )

Ingen kommentarer: