fredag 27. februar 2009

HVA ER DET MED OSS NORMENN ?????


Ja hva er det med oss normenn ? jeg bare spør . Hvorfor kan en ikke få utrykke seg høyt om hva en føler eller hvordan en har det uten at noen ser rart på deg . Nei vi er godt opplært til lukke alt inni oss selv og en skal helst ikke si hva en mener . Da kan en lett bli det sorte får i familien , jeg foretrekker folk som sier sin mening for da veit en hvor en har dem hen . Jeg selv har bestandig sagt mi mening når jeg blei spurt men har ikke sagt noe ellers for husfreda si skull . Herregud så lei jeg er av det men av og til må jeg styre meg for jeg veit jeg kan såre den andre personen veldig mye . Men så det klør på tunga og si noe he he ja det er så gale altså . Jeg føler jeg har forandra meg mye i de siste åran , no kommer sanninga og følesene mine mere fram men jeg har mye og gå på ennå .

Hva med na alkoholen , hvorfor må noen på død og liv feste nesten hver helg og drikke seg sans og samling når dem har bekka 40 og vel så det . Skjønner det litt når en er 18 og oppover at det kan være spennende men en gang må en få nok . Dette er ikke noe moralpreken men jeg bare spør . Jeg har vært der selv med og feste og spy og hele pakka , jeg hadde mine grunner . Jeg skulle glemme noe men verste er at det gjør du ikke skjønner du . Det kan faktisk bli vondt værre . Tror normenn må se mere på sine drikkevaner snart . Man kan feste uten alkohol og det kan faktisk være morro uten det mend gode venner . Ikke minst så vokner man frisk og rask og man husker alt .

Ja det er ikke rart at vi normenn blir sett på som kalde og stive i utlandet veit du , det må vi få en forandring på . Jeg har ingen problem og si hva jeg føler offentlig og blandt de rundt meg . Etter jeg blei samboer så har det faktisk blitt enn letter for meg , for var det noe som jeg bestemt meg for så var det at jeg skulle være ærlig og oppriktig på godt og vondt . Det føles rett for meg og da blir det heller ikke misforståleser heller . Man må kunne snakke om følelser og generelt hvordan man har det for da kan det bli ett bedre samfunn . Tror no jeg .


STÅ PÅ VIS FØLELSER FOLKENS

Ingen kommentarer: