mandag 12. april 2010

DAGEN I GÅR








Jeg ble vekket med kaffe på senga i går , utrolig koselig . Jeg fikk også pakke fra min kjære , han finner på det han . Omside så kom vi oss ned og vi fikk spist frokost , dette måtte bare bli en topp dag slik den starta . Vi fikk satt på kaffetrakteren og kokt noen pølser for vi skulle ut i skogen og gå en tur og da må en ha med seg kaffe .
Vi kjørte ut ett lite stykke fra der vi bor , ja en trenger ikke og dra så langt vettu for og komme seg ut og få rørt seg litt . Da vi var framme ved der vi skulle så var det litt vått og noe snø igjen men vi tusla framover og av og til blei det tatt bilder . Der vi kom fram var en lavo i tre og ute der så ordna "benker" . Der kvitra fuglene som bare det , det var en nytelse og nyte stillheten sammen med min kjære , vi har det fint sånn vi trenger ikke snakke heile tida for og ha det fint sammen . Han tok mange bilder som en super fotograf han er : ) , jeg tok mine bilder på min beskjedne måte .
Vi tok oss en tur opp mot Forbordfjellet også i håp om at heile veien var kjørbar men desverre var den ikke det så vi gikk innover veien der vi går mot svartkamhytta .
Når vi kom hjem var jeg sliten og trøtt så jeg sovna fra kaffen og min kjære oppe i go stolen min . Ja sånn kan det gå men omsider våkna jeg til liv igjen og ordna sein middag til oss .
For og oppsummere , dette er den beste dagen jeg har hadt på lenge . Og håper det blir fleire slike dager framover sammen med min kjære . Noe jeg ikke kan si for mye og jeg vil rope det høyt : JEG ELSKER DEG KNUT : )

2 kommentarer:

Lills Krypin sa...

Höres ut som dere hadde en fin dag ja...... fine bilder. Kram Lill

Kamerasamleren sa...

Så fine bilder da Randi, og en trivelig tur ser det ut for. Liker seg nå, han med hatten på snei. Hils han da, får ikke kontakt med han på bloggen hans. :) Har'n sovna? :)