søndag 4. april 2010

EN DAG I PÅSKA






Våren er på full fart her i Stjørdal no , mye av snøen er nesten borte . Håper på at livet blir lettere no som det blir lysere og varmere ute og ikke minst at en får avklaring på ting og tang etter hvert . Skal ikke lyge det har vært en tung vinter både fysisk og psykisk så jeg prøver og være posetiv og ha ett håp i at ting skal bli bedre .
Som dere kommer til og se på bildene så har jeg vært på stranda ett par tura i påska og det er en nytelse og ta inn roenog høre på bølgeskulp og fuglene skriker for full hals . For meg er det rekreasjon og være ved sjø / havet , av en eller annen grunn så trekkes jeg til det . Drømmen er og få bo ved havgapet , da skulle jeg ha vært lykkelig da .
I disse tider i fjor påskeaften forlova vi oss på fjellet , så no har det gått ett år . Utrolig hvor fort tida går da , datoen stemmer ikke med påskeaften i år for i fjor var det den 11 . Det har vært den lykeligste dagen i mitt liv og jeg elsker deg Knut over alt på denne jord . Og håper vi får mange fine år sammen ennå : ) .
I dag er det sol og en utrolig fin dag , men jeg er ikke i form som vanlig . Fibroen er ikke god og jeg tror jeg må slutte og spise egg for jeg får så gale smerter og blir ekkel i magen av det . Ja det er alltids noe , jeg har blitt skrøpelig på min gamle dager , he he : ) . Må finne ut av dette der for sånn kan jeg ikke gå . Det går seg til utover dagen , kan ikke gi opp vettu .
Snart er påska snart slutt og hverdagen kommer snikende tilbake , håper dere har hadt ei fortreffelig påske . Jeg selv har hadt det fint med noen få nedturer har det blitt men har overlevd det også . Ja livet skal ikke være greit bestandig , livet er en lang skolegang . men jeg leter fortsatt etter formelen hva en skal gjøre i livet mitt . Håpet er lysegrønnt får en håpe , ikke sant ??? Vi sees : )

4 kommentarer:

Evelyn sa...

HEi Randi :)

Så kjekt at du også stakk innom meg og min blogg.

Mange fine bilder her.. jeg er også slik at jeg trekker til sjøen og fjøra, de er rene rekrasjonen for meg, når livet ikke er så enkelt noe de ofte er så er de rene medesinen for meg og gå langs strandkanten.

Synd å høre at du plages med sykdom.. men som du sier livet er ikke enkelt.. de går i bølgedaler og er en eneste lang skolevei.

Gratulerer med et år s forlovelses dag.. håper dere får mange flere sammen :)

Så du lurte litt på de med opperasjon... jeg har skrevet en god del om de i bloggen min... er det noe du lurer på så bare spørr.

Ha en fin 1 påskedagskveld:)

Klem

Kamerasamleren sa...

Hei Randi!

...og jeg var med for et år siden. Et år siden!? Var det noen som sa at tiden går fort...

Bra at du du har stått over nedturene Randi, har Knut også det? :) Må jo holde meg inn med han jeg vet du, og du tåler vel den "vinklingen" fra meg du. Ikke sant?

Og ikke glem, om noen dager har vi påska her igjen!

Hei, så lenge. ( Synes du har vært sløv med kommentarene hos meg i det siste, bare så det er sagt, og i all min beskjedenhet. Som vanlig. :) )

Kamerasamleren sa...

Så glemte jeg å si, de bildene likte jeg godt!

Eva sa...

Hei Randi!

Det er første gangen jeg er innom bloggen din, og jeg likte det jeg så! Flotte bilder i fra din påske, og gratulerer med forlovelsen og dere har mange flotte år sammen!

Livet er noen ganger en berg og dalbane, og av motgang fysisk og psykisk gjør oss sterkere. Har fibromyalgi jeg også, og vet hva de smertene gjør med en!

Veldig hvor det våres i Stjørdal, men det er godt å se. Man våkner til liv igjen!

Skal stikke innom din blogg flere ganger!