søndag 11. april 2010

FORLOVELSE


Ja i dag er det 1 år siden vi forlova oss på Røros min kjære , sammen med våre venner Toril og Karl som vitner oppe på fjellet . Det var en strålende dag og en dag jeg minner ved glede , det var den lykkeligste dag i mitt liv . Tenk at du ville ha meg og attpåtil forlove deg med meg , blir nesten rørt til tårer når jeg tenker på det ennå . Jeg håper vi får mange år sammen ennå med mange gode opplevelser . Jeg ELSKER DEG over alt på denne jord , mange kyss til deg min kjære . Takk for at du er den du er : )

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Tenk på det Randi, 1 år siden. Helt utrolig! Ikke det at dere forlovet dere, men hvor fort tiden går.

Vi setter pris på at vi så overraskende bokstavelig talt fikk være med dere og sammen med dere på vidda. :)

EN FIN DAG I DAG OGSÅ, TIL DEG OG KNUT'N!

Eva sa...

Gratulerer med 1 års dagen. Veldig romantisk med å sette på ringer på fjellet.

Ha en fin feiring i dag til deg og din forlovede!