onsdag 21. april 2010

GOD MORGEN : )


Ja god morgen alle sammen , sitter her og nyter min kaffe og går igjenom nyhetene på nette . Ja hva skal en si , det er handler mye om Island som er ganske så intresant da . Det er synd det rammer så mye mennesker rundt omkring . De er slankende og ha hund sier de , ja en kommer seg ut og gå turer og så gjør de vel godt på for nervene også . Ikke dumt nei , mye glede . Og så var det ei trønderdame som sier ho har hadt ett forhold til han som skulle gifte seg med ho prinsessa i Sverige da , ja akkurat som det bryr meg da men det er vel intresant for noen . Og så stod det ei annonse om og finne en parnter og ikke minst lidenskapen , ja først må en finne den ekte kjærligheten for og finne lidenskapen etter min mening . Den er er best med ekte kjærlighet . Det er mye sånn annonser no for tiden har jeg lagt merke til , ja ja men jeg synes det er litt skummelt også jeg da . Og det er mye om vold og annen dritt i nyhetene så jeg lurer på hvilken verden vi lever i , ikke kan du stole folk , mye egoister . Til og med nær familie kan en ikke stole på ja da er en så og si aleine nesten . Uff ta her var litt trist på morgenkvisten men slik er det .
Jeg sitter her foran pc n og er litt trøtt men er glad og fornøyd tross alt , i natt var en dårlig natt igjen . Det sliter på når det blir sånn med smerter og med problemer som kommer og går . Jeg er happy og forelska i snuppen min . Vi har det bra sammen , vi er der for hverandre , han plukker meg stadig opp fra gulvet og det gjør at jeg har det veldig bra . Håper jeg er sånn for hann også da .
Min kjære gjorde meg oppmerksom på i morres at det var fine motiv og ta bilde av ute , så jeg jeg sneik meg ut med håret til værs for og prøve og ta ett fint bilde . Tror det blei bra , veit ikke hva proffene sier da men . Har fatta litt intresse for og ta bilder og det er nok takket være min kjære .
Nei no skal jeg drikke opp denne kaffen så skal jeg legge meg nedpå litt før jeg starter skikkelig dagen , det blir trim også i dag . Så ha en fortreffelig dag , kos dere . Det skal jeg prøve på . Klem : )

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi, ta deg en tur innom det jeg først kalte "gratiklinikken" på bloggen min,nå heter den "Moroplassen". Den finner du under headingen.

Der er "løsningen" på triste stunder, den er helt gratis og kan besøkes så ofte en vil.

Jeg garanterer at om du går gjennom hele denne "konsultasjonen" så ser du lysere på tilværelsen. :) I alle fall for ei stund. Da er det bare å gå på den igjen, uten henvisning fra lege. :)

Så til sist, du er heldig du som har'n Knut, det er Toril også som har meg :), som jeg så beskjedent har sagt det tidligere også.

Og du, jeg vet hva jeg snakker om, det gjelder å ta tak i det positive vet du, som en kan finne og la de andre tankene klare seg selv.

Ha en fin dag, nå står'n Knut snart på døra igjen. Og da...:)

Randi Marie Hasselø sa...

Takk Karl : ) . Prøver og tenke posetivt heile tid jeg men av og til er det noen som kommer og river den vekk . Men heldigvis så kommer den sigende tilbake igjen : ) . Og la de andre tankene klare seg kan være vanskelig til tider men jobber med saken . Ha en fin dag du og : )

Eva sa...

Hei Randi!

Jammen står det mye i media og i nyhetene og litt får man selvsagt med seg. Man får ta dagen som det kommer og gjøre det beste ut av det. Nå er det ypperlige fotoforhold ute, og bildet ditt er nå nydelig uansett om man er proff eller ikke!

Ha en fin dag, og så håper jeg du ser lysere på tilværelsen att..