fredag 9. april 2010

SNART HELG


Ja da er det snart helg igjen dere , utrolig hvor fort tida går . I dag når jeg stod opp regna det så gale altså og det har det fortsatt med . Jeg kjenner det godt på kroppen ja , så jeg la meg ned etter min kjære dro på jobb . Har litt problem for tida og gjøre ting hjemme , kroppen føles blytung og har ikke lyst og gjøre noen ting . Men jeg har lurt n litt i dag jeg har fått vaska en del klær og fått revet av sengklærne på loppekassa : ) . Så jeg må nok opp på lofte og ta meg av det snart .
Mitt største ønske har vært og hadt vaskehjelp , ja ja jeg har vel ikke vært den letteste og kommet til og vaska for jeg er nøye på det . Men jeg har nok senket kravene litt visst jeg har hadt råd til det tror jeg for det er ett slit og ikke greie bestandig og gjøre ting . Men det er ikke alle som forstår og det kan irritere meg litt . Men jobber med saken for og ikke bry meg . Var på ett møte i går angående min overvekt , det var flere der og så jeg er ikke aleine nei . Det er noe nytt som skal begynne , ett prøveprosjekt . Ja det skal bli spennende og se hvordan det blir og om jeg i det hele tatt får bli med . Han Bjarne fra Rosenborg var og snakka , det var en artig kaill det . Han snakka om at vi har behov for respekt , ros osv . Ja no husker jeg ikke allt men det får no så være . Klart at folk har behov for respekt , ros og anerkjennelse hvis en skal yte max . Og han mente at vi skulle ikke si at vi hadde problemer men utfordringer , joda jeg kan være enig med han av og til såååååååååå har en problemer så en ikke ser skogen for bare trær . Som jeg har sagt før så er ikke livet ikke lett en må igjen mange prøvelser og det er ikke like lett og godta bestandig .
Tross all smerter og utfordringer jeg har så har jeg det godt i livet . Og jeg prøver og gjøre så godt jeg kan på mange områder og det er ikke bestandig jeg lykkes , men jeg gir ikke opp .
Det er mye som farer igjenom hodet mitt og som jeg kan irritere meg grønn over . Blant annet mange de barnefamilier som klager over økonomien på ditt og datt . HALLOOOOO , våkne opp det er dyrt i Norge i dag og det og få barn . Men da tenker jeg på de som er aleine hva med dem de må betale allt selv , ikke støtte til noe som helst . Synes dere det er rart jeg reagerer ? Der er de to om alt , de får kutte ned på noe da vettu . En kan ikke få alt på en gang . Før de får unger bør de tenke på om de har råd til det etter min mening . Ja det var dagen utblåsning , for og si det slik jeg har ikke noe imot barnefamilier men det er na sytinga deres , usj .
Håper været holder seg i helga så en kommer seg ut i skogen med kaffe på kanna og fotoapparate med , jeg skal nyte helga så godt jeg kan sammen med min kjære . På søndagen den 11 så har Knut og jeg vært forlovet i ett år , det er en stor dag for meg . Tenk at han har holdt ut med meg så lenge og det håper jeg han fortsetter med da . Jeg elsker han over alt på denne jord .
Nei no må jeg få avslutta så jeg får lagt på nye sengklær på senga , skal prøve og ikke falle opp i og sovne da , hihi .
Dere får ha ei fortreffelig helg og håper dere får mange fine opplevelsa . GOD HELG , KLEM : )

Ingen kommentarer: