torsdag 1. april 2010

SKJÆRTORSDAG





I dag er det helligdag og det er stille og rolig i heimen , littdeilig og . Jeg er sliten og trøtt og verker i kroppen men har vært ute i regnværet og den sure vinden i dag . Må ut og lufte seg litt så vi for på for skjellige plasser for og ta litt bilder og ikke minst bevege seg litt .
Var en tur på Steinvikholmen men kom oss ikke over der fordi brua var ikke i orden , det var litt dumt da men får ta det igjen til sommeren . Jeg elsker og være ut mot havet når det vinden røsker litt i håret for meg er det litt rekreasjon . Nyte bølgene slå imot stranda og se havet skummer seg bort i det fjerne . Prøvde og finne steiner som jeg skulle ha men det var ikke så enkelt i dag , tenkete jeg kunne bruke det til dekorasjoner seinere .
No er vi kommet hjem og middagen er i ovnen , det blir svinesteik i dag . No skal jeg slappe av og kose meg sammen med min kjære . Ha en fin dag folkens : )

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Så koselig det så ut her da Randi. Ser ut for at det er flere som liker seg her enn du. :)

Men si meg, hvem er den makelige fotografen som sitter bak i bilen? Hils og kos dere videre.

Evelyn sa...

Hei :) ser ut som om dere koser dere i påska.. kjekt å være ute å ta litt bilde og kose seg med det...

E det din kjære som sitter bak i bilen og tar bilde eller ?

Ha ei fortsatt fin påske :)

Randi Marie Hasselø sa...

Ja Knut og jeg har det veldig koselig når vi er ute på foto / lufte turene vårres : )