fredag 16. april 2010

JA DA ER DET HELG IGJEN ......


Ja da er det helg igjen snart , ukene går så fort at en ikke rekker og snu seg en gang . Og så treig jeg har blitt så må dere skjønne at det går for fort for meg , he he . Jeg er sliten , har ikke no spesielle smertstillende heller og ta for tida så jeg kan trygt si at jeg ikke har det godt for tida . I går kveld måtte jeg ta av meg forloveses ringen for jeg har hovna sånn opp i fingran , måtte ha hjelp av min kjære og mye såpe , uff .
Snøen har bøtta ned i dag men jeg tror ikke det legger seg så veldig altså , får no inderlig håpe ikke det . Og på Island spruter det ut fra vulkanene så det blir så mye aske i lufta at flyene ikke kan fly mange plasser , det er utrolig hvor noe i ett land kan påvirke en hel verden . Håper ikke Island "sprenges" i lufta da for jeg kunne tenkt meg og besøkt landet . Margit Sandemo har fått meg intresert i det landet . Det skal viss bli likedan vær i heile helga etter det avisene sier , ja ja da veit en hvordan denne helga blir .
Ja vi skal vel ut og lufte oss lell en tur , dattra til min kjære kommer og vi skal visst ut og kjøpe klær til ho . Da blir det kjekt med kjøpesentrene når det er sånnt styggvær og ellers så får en kose seg inne da og finne på noe der ellers .
No har jeg endelig fått tak i alle Isfolket bøkene , alle 47 : ) . Gleder meg til jeg skal sette meg ned og lese dem . Og så sitter jeg og syr , ja det er en gave så jeg kan ikke si så mye om det . Men det skal være gøy og høre hva personen mener etterpå . Og jeg har enda ett prosjekt på gang , jeg skal knytte teppe som skal på veggen i stua . Ja jeg kjeder meg ikke så mye nei selv om at jeg er mye aleine .
Får håpe det blir ei trivelig helg selv om været er som det er og at smertene ikke blir for gale . Snart skal jeg begynne og ordne middag til oss , i dag er det biff av svinekjøtt og potetbåter og salat og litt saus attåt . Gleder meg til min kjære kommer hjem no , det er alltid godt og få skikkelig bamseklem når en ikke er i form .
Mine ønsker for dere er at dere får ei fortreffelig helg sammen med deres familier , stor klem fra meg : )

Ingen kommentarer: