tirsdag 20. april 2010

HJERTERÅTT


Hvordan er det verden har blitt i dag , kom over dette i Adressa når jeg satt og kosa meg med kaffen i sted . Det er som og stikke kniv i meg altså når jeg ser hvordan folk behandler dyr . Noen hadde satt ut nyfødte kattunger i ei kasse i kulda , som de skriver i avisa så hadde de fått en langsom død hvis ikke noen har kommet over dem . Hvordan kan du gjøre noe sånnt med noen , ja jeg mener om det er dyr eller mennesker . http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1471884.ece .
Det er ikke bare i trønderlag det skjer sånne ting , det er nok over heile landet desverre . Jeg som kunne tenkt meg og hadt mange dyr men desverre går ikke det og det gjør vondt i sjela mi . For dyrene gir så mye glede , kan være trim hvis en har hund , og de gjør godt for nervenen . De er de beste vennene du har , de snur ikke ryggen til deg hvis du har vært litt dum eller ikke er sånn eller sånn .
Husker min kjære søster redda en stakkar liten en utenfor en av hotellene i Molde , ja ho er like glad i dyr som meg ja . Ho er vel hakke verre : ).
Min største drøm er at det kommer dyrepoliti her til Norge for det trengs så gale og det . Så til slutt vil jeg bare si at jeg håper det går bra med pusan og bildet jeg bruker har jeg lånt ifra Adressa der artikkelen stod .

Ingen kommentarer: