mandag 26. april 2010

HIMMELSK HELG : )

Ja da var helga over for denne gang , den går såååååå fort når en koser seg . På fredags kvelden kom min kjære endelig hjem fra tur , : ) ja han var bare ei natt vekk men savna han veldig . Jeg ordna biff av svin til han kom hjem og det var kjempegodt . Og jeg fikk se masse fine bilder som han har hadde tatt på Røros , ja han e flink han kjæresten min ; ) .
På Lørdagen så var vi oppe tirlig , min kjære e morrafuggel sjø og jeg våkner vel mere av at kroppen verker som bare det og da er det lurt og stå opp . Ja vi kosa oss med frokosten som vanlig , på helgene er det deilig og ha god tid og kose ved frokostbordet det synes jeg .

Som vanlig bar det til byn en tur måtte hente to pakker , fått ny boks ifra Canal digital . Vi har hadt mye problemer med dem men såg her på tvn om dagen at det er visst ikke bare vi som har hadt det . Håper denne boksen funker no da. og så kom noe av klean vi hadde bestilt . Jeg var og leverte forlovesesringen til utblokking for fingene er hoven og det ser ikke ut som det gir seg så da var det bare en ting og gjøre da . Vi handla inn litt mat før vi dro hjem .
Etter lunsj og sånn så endte med at vi sovna i hver vår godstol , det gjorde godt ja . Er litt sliten for tida ja : ( . Men når vi endelig kvikna til så laga jeg middag og vi kosa oss resten av kvelden .




Ja på søndagen , så slappa vi av og såg på noen opptak som hadde tatt opp . Og jeg tok fram syinga mi , holder på og lager noe . Ja det er en hemmelighet hva det er da : ) . Synes det er kjekt og lage noe selv og gi bort og jeg veit den personen blir glad for det også . Etter middagen fannt vi ut at vi skulle komme oss ut en tur så vi tok med oss kameran og dro ut en tur . Det endte med at vi dro på stranda og der var det nydelig og sola skinnte som bare det .
Ja det det har vært ei super helg , når min kjære og jeg er sånn aleine så går tida sååååå fort og vi storkoser oss iverandre selskap . Håper den posetive viben fortsetter fremover og at ting kan bli lettere . Jeg har bare en ting og si jeg har verdens beste mann . Ha ei fortreffelig uke folkens : )

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Stakk innom igjen jeg Randi til deg også, så dere ikke begynner å krangle. Var innom Knut også.

Har vært å lest her tidligere, trodde jeg la igjen kommentar også, gjorde visst ikke det. Så da får jeg gjøre det nå. Det ser ut for at dere hadde ei fin helg ja. Synes du har mange fine bilder jeg. Kanskje du skule bruke litt av dagen mens du har fred for'n Knut til å ta flere? Det synes jeg var et godt forslag. :) Om jeg skal få si det selv.

Hei igjen, så er det vel noe på gang i morgen etter det jeg forstår. Skulle svare deg, men så hørte jeg at madammen hadde gjort det personlig.

Libraine sa...

Ser ut som dokker har hatt ei trivelig helg ja :) og d va fine bilda! Herlig når det e slik vær at en kan komme se ut i frisk luft:) No e d snart helg igjen, heldigvis.. hiihi :))