fredag 9. april 2010

MINNER FRA GEIRANGER

Her er jeg på flydalsjuvet

Aking i juni mnd

Dette var den gang da livet var en stor fest : ) , mye morro ja .


Her er Elisabeth som jeg traff i 1987 i Geiranger , vi begge jobba som stuepiker der inne på hotellet . Og siden har vi hadt kontakt med jevne mellomrom . En utrolig bra dame må jeg si og glad for å kjenne . Måtte ha med dette bilde vi har ikke sovet om natta så vi var veldig knisete , he he .

Meg som stuepike , det var før mikrofiberklutene kom : )
Hotel Geiranger og Hotel Meråks
Her er jeg oppe ved Westerås der en kan gå under fossen

Her er noen bilder ifra den tiden jeg jobba i Geiranger . Var der inne i 6 - 7 sommersesonger og jobba hardt men også mye fest var det . Noe kunne jeg ha vært foruten men det var minnerike år . Anbefaler en tur dit ja , skulle vært der selv for det har blitt mye forandringer siden den gang jeg var der .

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Jeg den anbefalingen kan også jeg gi, og har ganske mye fartstid der gjennom årene. En av mine favoritter det. Til alle som ikke har vært der, ta en tur!

Koselige bilder og muligheter for mimring. Ha ei fin helg!

Eva sa...

Flotte bilder og takk for at du deler gamle minner med oss! Har aldri vært i Geiranger så der skulle jeg gjerne ha vært, men dessverre er det slik at man vil heller oppleve andre land siden Norge er så dyrt å feriere i!

Ha en strålende helg!